Вытворчае навучанне навучэнцаў, якія асвойваюць змест адукацыйных праграм прафесійна-тэхнічнай адукацыі
Асноўнымі задачамі вытворчага навучання з’яўляюцца фарміраванне, замацаванне і ўдасканаленне прафесійных ведаў, уменняў і навыкаў навучэнцаў, якія асвойваюць змест адукацыйных праграм прафесійна-тэхнічнай адукацыі, неабходных для прысваення кваліфікацый рабочых і служачых.
Вытворчае навучанне навучэнцаў арганізуецца і праводзіцца каледжам, сумесна з арганізацыямі-заказчыкамі кадраў і арганізацыямі, якія забяспечваюць праходжанне вытворчага навучання навучэнцаў.
Для правядзення вытворчага навучання паміж каледжам і арганізацыяй заключаецца дагавор аб арганізацыі вытворчага навучання навучэнцаў.
Прадпрыемствы, якія з’яўляюцца базамі практык, размешчаны ва ўкладцы «Базы практык» у раздзеле аддзяленняў.
Вытворчае навучанне складаецца з пачатковага, асноўнага і заключнага (вытворчай практыкі) перыядаў.
У пачатковым перыядзе вытворчага навучання ажыццяўляецца фарміраванне першапачатковых прафесійных ведаў, уменняў і навыкаў навучэнцаў.
У асноўным перыядзе вытворчага навучання паглыбляюцца і пашыраюцца прафесійныя веды, уменні і навыкі навучэнцаў.
Вытворчае навучанне ў пачатковым і асноўным перыядах можа праводзіцца ў вучэбна-вытворчых майстэрнях, навучальных гаспадарках, рэсурсных цэнтрах на навучальных палігонах і ў іншых структурных падраздзяленнях каледжа, у арганізацыях, у тым ліку на вучнёўскіх месцах гэтых арганізацый.
У заключным перыядзе вытворчага навучання (вытворчай практыкі) замацоўваюцца і ўдасканальваюцца прафесійныя веды, уменні і навыкі навучэнцаў, як правіла, у арганізацыях, а ў асобных выпадках – у структурных падраздзяленнях каледжа.
Бланкі дакументаў па вытворчаму навучанню размешчаны ва ўкладцы «дакументы».